De är inte lätt att vara jag!

Jag är så virrig! Virrig virrig virrig! Jag orkar inte ens med mej själv emellanåt. Jag glömmer allt!
Nu har jag fått tagit en postitlapp och skrivit upp allt som ska göras den här veckan. Min almenacka hjälpr inte, för de är inte tillräckligt tydligt i den :)
Så så här ser min vecka ut.



Förstår ni hur jobbigt jag har de när ja måste påminna mej själv om att tanka och betala räkningar?
Självklart glömde jag ju nånting.. Guess what.. TANKA!!!
Och imorn ska Anders ha min bil för att laga mitt sepnskott som jag fick i måndags...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hihi, har fått precis samma problem :). Är väl den berömda gravidhjärnan :). Fin blogg!

2012-01-26 @ 19:58:50
URL: http://lyckligalotta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0