Duktiga jag!

Igår var jag hos tandläkaren. Jag var GRYM! Som många av er vet så är jag ju extremt rädd för tandläkaren.
Men jag hade bestämt mej att jag skulle laga UTAN bedövning.
Sagt och gjort!
JAG LAGADE UTAN BEDÖVNING!!! Och vet ni, de kändes knappt! Visst kändes de med borren, men inte så farligt ändå.

På onsdag ska jag tillbaka till tandläkaren och laga ett till. :S Fast de känns rätt okej att de är så nära inpå.

När jag var klar hos tandis så fick jag denna :D
haha sköterskan, (eller vad de heter) är så underbar! Hon gav mej denna för att jag var så duktigt :D



Gullig! Förra gången fick jag en glittrig sköldpadda ;)

Kommentarer
Postat av: liza

Fin blogg!

allt bra? :)

2012-01-28 @ 12:10:18
URL: http://llindkvist.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hjälp! Hade aldrig lagat utan bedövning, modigt!

2012-01-28 @ 17:15:22
URL: http://lyckligalotta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0