Frukost nr 2 intas tillsammans med bloggen

Här sitter jag, osminkad, nyduschad och äter min andra frukost för idag.
Varför andra? Jo för först äter jag en tallrik med fil, flingor och russin. Efter ca 1 h. Äter ja en macka och dricker en kopp kaffe.
Jag ska snart göra mej klar för att bege mej till sjukgymnasten. Spännadne. jag ska få hemmaövningar, samt att jag kanske ska hyra ett teens apparat.
Nån som använt sån?



Jag har även rånat Anders konto. Jag är döfattis och längtar tills lönen kommer på fredag...
Jag ska även åka förbi hedlandet och lämna min tavla, samt köpa ett till kuddfodral.

Jag hoppas även att jag hinner få mitt paket idag. Då ska de hämtas + att jag måste komma ihåg att posta Ingelas laddare! Hon glömde som vanligt den här...

Kommentarer
Postat av: Catrin

Hej Sandra! Jag använde TENS under nästan hela graviditeten och förlossningen, den blev min bästa vän. Rekommenderar verkligen! Grattis till graviditeten, förresten:-)

2012-01-25 @ 11:54:53
URL: http://systerc.se
Postat av: Daniela

De är klokt att äta frukost två ggr =)

Och vi har ju faktist en som snor all maten och näringen vi äter, så vi MÅSTE äta mera =)



Med mig är de bra vart trött, Min Max var tillbaka på dagis för första ggn på en vecka (astman och influensan) Så jag sov hela em =)

2012-01-25 @ 15:52:51
URL: http://smultronblomman.blogg.se/
Postat av: elin

hej, hur är det idag? :)

fråga gärna någon fråga till mig på bloggen!

2012-01-25 @ 16:05:09
URL: http://elinkronvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0