Nackdelen med detta hus..

Vet ni. Jag bor i världens sämsta hus när man har foglossning.
Jag ska undvika trappor. De finns 1 trappa som jag kan undvika, och de är den från parkeringen. Jag behöver då bara parkera på övre delen.
Men se här....

För att komma ut eller in i huset så måste jag...


Ta mej upp eller ner för denna trappa. (som för övrigt är snorhal och full med is den här årstiden)

Ska jag gå till sovrummet och eller hämta kläder från klädkammaren...

Så måste jag ta mej upp för denna trappa...

Ska jag tända pannan, dusch, eller till tvättstugan så....

Måste jag ta mej ner för denna....

De är nästan alltid kul att bo i hus..... Nästa hus blir banne mej en enplansvilla....
Ni ska bara veta hur jobbigt de är med dammsugningen.. Foglossning eller ej. De är ett helt träningspass att dammsuga alla våningar. (Kånka dammsugaren menar ja då... O de trots att vi har en rätt liten dammsugare)

Så ser de ut för oss...

Vad är era nackdelar med erat boende?

Kommentarer
Postat av: Novembersara - i väntan på majbebis

SV; USCH nej det är inte alls kul att han åker, men men, vad ska man göra ;P



2012-01-22 @ 16:15:29
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0