saknad i bloggvärlden och En unge i minuten

Känns skönt att veta att man är saknad i bloggvärlden :)

Anledningen till min 2 dagars frånvaro är att jag inte haft nån ork.
Igår på jobbet hade jag p mej mitt bälde heladagen. De kändes ok till viss del. Men de kändes inte helt super bra. Men de va väl bättre än utan de kan ja tro.
Dock var de rena isbanan ute på gården, så jag var L I V R Ä D D att halka till. Så då gick jag såklart och spände mej hela tiden.
Idag har jag så galet ont så ja knappt kan röra mej. Och rör jag mej för mycket får jag sammadragningar istället. Vad väljer man? Pest eller kolera?
De här fanns inte ens i mina tankar innan jag blev gravid.
Jag sa igår att ja önskar inte ens min värsta fiende de här. Men ångra mej snabbt. Klart som fan ja önskar min värsta fiende de här, fast då 10 gånger värre! HA!

Idag och imorn blir jag hemma frpn jobbet. Inte alls kul. Men vad ska jag göra? Kan ja inte ta mej fram så har jag inget där att göra. Visst 2 extra ögon men dom glr ju ingen nytta om jag inte kan göra nåt om nånting händer.
Imorn ska jag förövrigt till läkaren.
Jag hoppas på att få se Pricken. Dock ska jag dit själv, och jag är livrädd att nåt ska ha hänt..

Idag har jag tillbringat tiden med att titta på Pippi firar jul.


Jag har även fyllt i min Gravid bok :D


Nu tittar jag på En unge i minuten... Iiiih. jag får kallsvettningar av att tänka på förlossningen.... Tur att de  är nästan 6 månader kvar... ;)

Kommentarer
Postat av: Michelle - med en prins i magen <3

Jooo och med er historik läste i din meny förstår jag att man väntar lite, hade jag också gjort! Nu hoppas vi att allt är toppen och att er lilla prinsessa/prins mår toppen i magen och växer som han/hon ska!



Vi köpte bara någon grej innan vi var på rul, sen väntade vi tills efter vecka 20-24 någon gång för då åkte vi ner till Ullared och shoppade massor :)



Har BF 18 Februari, ska bli så spännande. Hehe En unge i minuten är inspelat i Västerås där jag bor och en av mina vänner var med, Freja och James som fick lilla dottern Millie-Rose om du kanske sett de avsnitet?



Hoppas du får en toppen dag även smärtorna! Kram på dig!!!! <3

2012-01-12 @ 14:50:22
URL: http://hannahmiichelle.blogg.se/
Postat av: Louise - Fotoblogg

Fin blogg! :)

2012-01-12 @ 16:37:00
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jaja, jag förlåter dig för din frånvaro i bloggvärlden. Du hade ju en bra orsak..

Hoppas det går bra hos läkaren!!

Löv pippi!!



Möss inne.. hade inte jag fixat!! nä jag får hålla mig i lägenhet i betongljungen!

2012-01-12 @ 17:00:49
URL: http://boobee.blogg.se/
Postat av: Novembersara.

Åh, var köpte du den där gravidboken?

2012-01-12 @ 17:20:22
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Novembersara.

SV; Jaså gjorde han?! Ja, det kan nog inte va lätt att bara leva på som vanligt om man blir mobbad, kanske enda alternativ är att bli dum tillbaka, vem vet! Det är så mycket man inte vet så det är så svårt att försöka förstå, men att mobba är ju aldrig bra och ingen ursäkt bara för att man själv blir mobbad, men men =)

2012-01-12 @ 17:54:04
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Emma

Oj, jag glömde svara om det var min/vårat första barn? Och ja det är det :) Så det är så mycket nytt och spännande.

Är det din/eran första?



usch, stackare! Men man får tänka att det kommer något gott ur det hela till slut. Men det är tufft...Foglossning är inte att leka med. Inget som blir bättre ju längre graviditeten går heller...tyvärr.

Jag har ju gått i godan tro om att när bebis är ute så försvinner ju foglossningen. MEN så behöver det tydligen inte alls vara :( bläää! Bara hoppas den gör det för Jag vill bara slippa den helst nu med detsamma!



Jag är 24 bor i katrineholm hur gammal är du bor?

Har ni köpt mycket till bebis ännu?

Kram

2012-01-13 @ 06:56:43
URL: http://emmaiallenkelhet.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag är livrädd för förlossningen och ska på ett sådant samtal till sjukhuset i distriktet. Jag önskar inte att kejsarsnitt ska vara det enda alternativet men jag är så frukstansvärt rädd. Att en krabat ska komma ur lilla mig känns helt galet och jag kan ju inte ens se på förlossningsserier (kunde inte ens det före jag blev gravid heller). Så vi får se hur det blir

2012-01-13 @ 08:29:28
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

Helst av allt ska man inte kolla eller läsa om andras förlossningar innan ens egna.. man blir lite knäpp och börja tro dittan och dattan och så blir det heeeelt annourlunda än vad man tänkt sig.. spännande med en liten bebis=)

2012-01-15 @ 21:54:57
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0