Sjukgymnast och foglossningsbälte

Då var snart denna dag till ända. Jag har precis duschat och ska snart gå o sova. Dock sov jag 15 minuter på min rast idag så jag känner mej inte alls sådär supertrött som ja gjorde igår. Men de kan ju också vara för att jag inte har satt mej än och slappnat av. Eller de är nuförst jag har satt mej ner och kan koppla av.

Idag var ju jag iväg till sjukgymnasten. En mycket irriterande karl satt brevid mej i väntrummet och vissalde och sjöng HELA tiden.
De var ju trevligt för honom då han säkert var på bra humör. Men de var ett enigt tjut i mina öron.
Jag fick iaf träffa en jätte trevlig tjej.
Hon kände lite och jag fick ligga på en säng där hon gjorde olika vinklar för att kolla. Jag fick pröva ett bälte. Och efter att ha de på mej en stund kände jag mej så otroligt lätt.
Jag köpte mej ett sånt för 175 kr.
Nu ska jag använda de så mycket jag kan och sen ska jag tillbaka dit den 25e. Då ska vi se hur de känns, även vad läkaren säger på fredag och då ska jag även få hemmaövningar att pröva på.
Tjejen som ja träffade var väldigt bra och väldigt trevlig! Hela stället kan jag varmt rekommendera. Tallhöjdens sjukgymnast :D




Kommentarer
Postat av: linnea

jag har en frågestund på min blogg, du får gärna ställa en fråga till mig, du hittar de på länken :

http://www.nattstad.se/ppof?id=2290308



sen kan du även gilla min facebooksida och få en länk i min blogg. kommentera ivlägget i bloggen att du gillat. här är länk till facebooksidan:

https://www.facebook.com/pages/nattstadseppof/256589237694204



och här till inlägget: http://www.nattstad.se/ppof?id=2293594

2012-01-10 @ 19:39:40
URL: http://nattstad.se/ppof
Postat av: helena

Jag gick oxå till tallhöjdens sjukgymnast när jag var gravid, de är toppen! Bältet var toppen när magen inte var så stor men i slutet tyckte jag det var obehagligt. Hyrde även en tensmaskin därifrån och den var min räddning. Hoppas du får bra hjälp som underlättar.

2012-01-12 @ 22:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0