Världens tråkigaste inlägg!

God morgon måndag!

Vegas är sig lik igen. Skönt! Dock lärde han sig inte av sitt misstag. Nopp. Han var på jakt efter min frukost smörgås idag.

Jag drömmer så sjukt konstiga drömmar! De är läskigt. Dessutom är de så sjukt verkliga så jag är helt säker på att de är på riktigt.
Igår drömde jag att jag var iväg på en fotbollsmatch. Där jag träffade massa gamla klasskompisar. En hade opererat näsan..
Senare kom ja hem till mamma och pappa samtidigt som jag pratade med en annan klasskompis i telefon.
När jag stängde dörren efter mej och gick in tog de 2 sekunder så slogs dörren igen efter mej engång till...

(bild google.com)

Inatt så drömde jag att jag var på fisketur med en gammal kompis från gymnasiet. Anders var med också och vi stod på varsin brygga, fast de var en båt. Jag fick napp, en brax och ville inte ta upp den. Då  kom en annan klasskompis och tog bort den.
Sen kasta ja i igen och fick napp igen. (En liten såndär gulrandig som vi matade när vi var i thailand) Men när jag höll kvar den i vattnet så kom en annan fisk en stor som tusan och åt upp den. Och då råkade jag sparka ner min televin i vattnet. Helt plötsligt var vi i Muskan (en sjö som ligger i Ösmo) och drömmen var slut.



Jag hatar att drömma konstiga saker!



Kommentarer
Postat av: Michelle - med en prins i magen <3

Tråkigt att de inte passade er :) Men ni hittar säkert ett annat hus ni fastnar för!

2012-01-16 @ 17:23:18
URL: http://hannahmiichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0