Vegasplutten är sjuk....

Vi har en sjukling här hemma...
Min ena pojk är sjuk. Han har legat och sivit hela dagen. Han gick upp och bajsade förut. Men de var inte mycket att hurra för. De låg som en pisspöl i i kattlådan. Han var jätte lös i magen.

Han har knappt ätit nån mat heller nu på kvällen...
Men jag vet varför han mår som han gör.

Vi hade ju mamma och pappa här på fika och middagsbesök. Och fikabrödet (ambrosiakaka) som blev kvar la Anders höst upp på en hylla i köket. Men under natten har Vegas lyckats klättra upp dit och fått ner hela kakan. Och imorse när jag kom upp så fanns de nästan ingenting kvar av den....

Det fanns mer än halva kakan kvar igår.. Men imorse fanns inte ens 10 % kvar av den.....
Men jag tror inte han har lärt sig nåt av de... Han kommer gluffsa i sig saker och ting så fort han blivit frisk...


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag förstår det. Det finns stunder då man undrar och tänker "tänk om" men det är bäst att försöka att låta bli. Det är ju faktiskt det bästa jag gjort ändå, jag har en underbar karl och en jättefin dotter.

Vi bor i västergård så det är ju ändå helt okej, annars är det ju slöddertälje.. :P

2012-01-15 @ 20:47:10
URL: http://likecherryblossom.blogg.se/
Postat av: Novembersara.

SV: Ja bjud på en magbild vettja :D

2012-01-15 @ 21:20:04
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Jennie

oh lilla kisse! krya på dig!

2012-01-17 @ 21:58:43
URL: http://boobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0