Bra dag!

Jag har den hör veckan bara varit hemma med Vilgot. En av anledningarna är att jag inte riktigt vågat mig iväg, och en annan är att jag inte har haft nåt jag behövt göra... Känns onödigt att sätta oss i bilen bara för att... Men igår fick ju ja en utbetalningslapp. Så idag hade ja en anledning till att åka iväg. Jag och lilleman packade in oss i bilen strax innan 10.30 ( ja hör o häpna så va vi vakna då ;) ) Jag skulle till banken och Apoteket. Jag drog iväg ett sms till familjen Sääw för att se om dom ville möta upp mig för en fika. De ville dom. Så vi möttes upp och käkade lunch. Jag hade visserligen precis käkat frukost innan ja drog iväg.. Vilgot sov istortsett hela tiden. Han somnade innan vi hann lämna hemmet och vaknade inte förrän vi skulle bege oss hemåt.. Då ville han ha käk. Tror att mycket är tackvare Mariefreds gator om bara består av kullersten :) Allt gick superbra och jag känner sån lättnad.. Jag skulle bara vilja ha en spegel så jag ser honom.. Han sitter ju bakom mej... Så de skulle kännas bättre för mej.. Får åka in på jula imorn och köpa en ;)


Kommentarer
Postat av: penny

heej :) jodå det går jätte bra och vi trivs jätte mycket :)
Hur går det för dig då med allt? dåligt med sömn eller sover han bra om nätter och så?

Gud så söt han är och så liten :)

2012-07-27 @ 16:44:16
URL: http://Pennylicious.blogg.se
Postat av: Yohannas.se

Ja backspegel till bilbarnstolen är verkligen toppen!

Svar: Jaa de är super.. Men nu ska vi istället koppla ur airbagen o ha han fram
Sandra

2012-07-28 @ 15:19:36
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0