Den vackraste stunden i livet var den när du kom.....

Blogg.se! Ni är ett skämt! De går inte ens att kolla kommentarerna för nån jävla"ko" har rymt. Använder ordentligt språk!
 
Så, eftersom blogg.se har fuckat upp sig i vanlig ordning kan jag varken läsa eller svara på alla 56 kommentarer som ligger där och väntar...
 
 
Nu!
Nu har jag fått tid att starta datorn. Prinsen sover för fullt. Han har inte gjort anat än att sovit hela dagen istortsett.. Inatt har han dock gjort allt annat än sovit.
Vi har varit vakna hela natten och ammat konstant.
 
Idag har mjölken runnit till ordentligt och jag känner mej mer eller mindre som Dolly Parton. Men eftersom Vilgot har sivit större delen av dagen så har jag fått väcka honom för mat. Annars skulle nog mina boobs sprängas. Ja iaf så känns det så.
Allt går såå himla bra. De känns som jag inte har gjort annat än att varit mamma till denna lilla skönhet.
 
Jag har fått flera frågor på fejjan om jag inte ska lägga upp bilder på honom. Svaret är nej. Iaf än så länge.. De bilder som hamnar där är ansiktet övertäckt.
Jag har skrivit anledningen förut. Och de är fortfarande för att de inte är hans val att vara med på nätet.
Idga har Vilgots farmor och farfar och ena kusin varit här på besök. Dom hade med sig tårta och presenter :) Vi fikade och pratade. Kusinen badade i poolen trots att de bara var 22 grader... (Fortfarande för kallt för mej, OM jag skulle fått bada nu)
Dom fick ju komma och hämta Zina i onsdags när vi var till förlossningen. Så de lämnade henne idag.
Både jag och Anders har varit supernyfikna på hur Zina skulle reagera.
Hon har tagit de jätte bra.och är en supersyster :) Hon har nosat på honom och slickade på hans fot. Hon är jätte försiktg.
 
När Svärisarna åkte hem tog vi oss en promenad runt byn. Premiär! Han sov och sov och sov. Han gillar sin vagn och ligger i den när vi inte har honom  på bröstet eller är i sovrummet.
 
 
Min mage har försvunnit jätte mycket... Jag måste nog erkänna att jag saknar den....
 
Varken jag eller Anders kan fatta att vi blivit mamma och pappa. De är sån sjukt obeskrivlig känsla. Vi går som på moln :D
Imorn ska vi tillbaka till BB och göra PKU test. Egentligen brukar de göra de innan man blir hemskickad men vi måsse så bra, och allt gick så bra och Vilgot blev godkänd av läkaren. Så vi såg ingen anledning till att vara kvar där och ta upp deras plats. och  katterna var ju hemma. Dessutom läker man bättre hemma och de är skönare att komma in i sin egen rytm.
 
Nu ska de nog ätas här... Pyret börjar gny...
 
Juste, ja ska skriva en förlossningsberättelse också.. men den kommer när den kommer...
 

Kommentarer
Postat av: Elin - mamma till Jasper & pyret i magen

Jag är likadan gällande kort på lilleman :) dom bilderna jag lägger ut är oftast någon text för ansiktet eller att ansiktet döljs av något annat :)

Han verkar då så fin så lilleplutt! :) va fint att allt går bra! :D

2012-07-06 @ 22:37:59
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com
Postat av: Victoria

Va härligt!! Stort grattis till er och njuta av tiden med den lille nu!! :D kram

2012-07-06 @ 22:55:57
URL: http://victoriaa.bloggspace.se
Postat av: l i l l t h i l d a ♥

Åh så underbart söt han är!! :')

2012-07-06 @ 23:23:23
URL: http://lillthilda.se
Postat av: Linda - 3barns tvillingmamma

Grattis till lilla bebisen!

2012-07-06 @ 23:54:23
URL: http://Lindabt.blogg.se
Postat av: tess

Titta va fin liten kille.... så glad för er skull och skönt att allt går så bra. Njut.... de är så underbar tid ni har nu.

2012-07-07 @ 07:45:33
URL: http://tess701.blogg.se
Postat av: Susanna - blivande brud

Naww så mys med en bebis i familjen! Grattis! :D

2012-07-07 @ 22:25:28
URL: http://miss0.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0