Finbesök & ångest

Idag har vi haft finbesök här hemma. Min mamma och pappa sr varit här. Med sig hade de massa mat! Så idag har vi grillat. Massor. Korv, hamburgare och kött. Så nu har både jag och Anders lunch imorn. Jag har dock världens ångest för imorn. Anders ska nämligen börja jobba imorn. Hur ska jag klara mej själv?? Ja inte själv själv. Men jag och Vilgot ska alltså få tiden att gå. Hur? Sorgligt. En annan sorglig sak med att han ska börja jobba är att han kommer missa så sjukt mycket av Vilgots utveckling. Jag vill inte de. Jag vill ju dela varje litet framsteg med honom som Vilgot gör... Nu ska ja mysa med min familj <3


Kommentarer
Postat av: Linda Mamma Till Hailie

Det är jobbigt i början när dom börjar arbeta men samtidigt så är det rätt skönt att bara ha de där mamma bebis gos :) tro mig du kommer få tiden att gå fortare än du vill :)

2012-07-23 @ 09:27:32
URL: http://pinkdiamondandpearl.blogg.se
Postat av: Lisa

Förstår dig, så tänker jag med! Har en sambo som reser mycket i sitt arbete och är borta dagar i sträck. Så man får njuta när lilla bebis har kommit ut och han iaf är hemma i två veckor.

2012-07-23 @ 12:06:20
URL: http://Lisajadeholt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0