Utslagna hjältar

De är 2 utslagna hjältar som har deckat i soffan nu på eftermiddagen. Jag och Vilgot har ju haft finfrämmande idag. Vilgots fina morfar, moster och kusiner har varit hör och busat. Måns, Anton och Jessica har även badat i baljan som Måns kallar de... Han syftade då inte på Vilgots lilla badbalja, utan på våran stora pool ;) Gullungar! Jag älskar mina syskonbarn. Nästan lika mycket som jag älskar min Vilgot.. När dom åkte hem la ja och Vilgot oss på soffan. Vi var rätt slut. Jag somnade på 2 sekunder.. Och vaknade när Anders ringde.. Hoppas natten blir lila bra som de senaste 2...


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

låter som ni har haft en bra dag :)

2012-07-26 @ 15:39:34
URL: http://liivahliin.blogg.se
Postat av: Eleonore

Så roligt att få besök av familjen, låter dom en otroligt mysig dag och jag förstår att ni blev trötta!

Tack snälla för de fina orden om min berättelse, det är ju verkligen den bästa dagen i mitt liv! Otroligt att få vara mamma till en liten prinsessa :)
Ja tänk att han redan är 3veckor, de växer ju så fort hihi
Kramar

2012-07-26 @ 23:12:21
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0