Dumma blogg.se! Sommar, sommar, sommar!

Usch, fy och tvi vad jag fullkomligt ogillar nya  blogg.se!! Helt jäkla värdelöst!! Appfan fungerar ju i vanlig ordning inte heller.
Kanske dax att byta portal??
Allt har blivit så sjukt mycket krångligare! Bara att ladda upp en bild tar längre tid.
Godkänna kommentarer fungerar ju knappt heller. Då måste man (iaf jag) uppdatera sidan 10 gånger, och man vet knappt vilka man svarat på och inte..
O  nej, jag vill inte använda svara funktionen, jag vill ha kvar mina besökare och samtidigt få respons på de jag skriver!
 
Nää usch och fy! Vad tycker du om nya blogg.se?
 
Nu när jag klagat klart så kan jag släppa de...
 
Idag har vi varit iväg till Järna Trä. Där shoppade Anders loss rejält. Nu ska han  bygga sin bastu.. Han började idag...
De första som rök var vårat kökrbärsträd.. Men de gjorde ingenting.. De är äckliga körsbär på de...
 
Sen har han hållt på hela eftermiddagen..
Jag tittade på och sen lagade jag mat.
 
 
Mina fötter är en sort för sig. Så sjukt svullna. Tårna är så tjocka så ja knappt kan vifta på dom...
Så kan de var. Jäkla vätska och samla på sig!!
 
Vi har nyss duschat. Innan de tog vi oss ett dopp i bubbelpoolen (utomhus) Dock utan bubblor. Varför utan bubblor kanske ni undrar. Men de är för att vattnet blir så kallt på en gång av bubblorna...
 
Nu är de snart dax för sängen. Jag har nyss vräkt i mej en tallrik med frukt. :)
Svenska jordgubbar, måste hylla hemköps gubbar idag. Dom hade 4 liter för 100 kr. Dom var dessutom jätte fina! Honungsmelon och färsk annanas :D
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kan få en sneakpeak ;)
Jag som var så himlans rädd hela grav, och mådde jätte dåligt hela grav över förlossningen tyckte att det var en skit häftig känsla!
Det var inte alls så som jag hade tänkt mig på något sätt!
Jag tycker faktiskt att det gjorde mindre ont än vad jag trott! Men då hade jag ju verkligen målat upp fan på väggen också kring vaginal förlossning :P Så var väl därför det inte var så farligt som jag trott.

Mina bästa tips:
Ryggmärgsbedövningen räddade mig. Innan den var det hemskt.

Och sen tog jag en bedövning som sätts på insidan i muttan, en spruta. Den gjorde att jag inte kände någon brännande eller svidande känsla när huvudet skulle ut.

2012-06-21 @ 23:21:47
URL: http://mammaemelie.se
Postat av: Linda -Mamma till Hailie

Usch fyfan för när kroppen svullnar upp av all vätska de e nog fan de värsta me att vara gravid men du får tänka att de snart är över :)

Svenska jordgubbar är äkta kärlek haha

2012-06-22 @ 00:29:31
URL: http://pinkdiamondandpearl.blogg.se
Postat av: feztis

Jag håller med dig angående blogg.se tog jättelång tid innan jag hittade hur man laddade upp en bild utan att göra det i ett inlägg :p Jättekrångligt alltihop! Man kanske vänjer sig..

Så smarrig den där frukttallriken såg ut! :)

Trevlig midsommar!

2012-06-22 @ 08:31:38
URL: http://feztis.blogg.se
Postat av: Magdalena

Haha va söta dina fötter är! Jag lyckas inte ens logga in på deras skit app, gör du? Trevlig midsommar!

2012-06-22 @ 08:59:16
URL: http://barbaskon.blogg.se
Postat av: Linda

Jag gillar INTE nya heller, appen funkar inte längra alls för oss som fått denna nya blogg.se skiten :P

Sv; Tack , vi har haft det jättemysigt!
Kramar

2012-06-22 @ 10:11:45
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Yohanna

Det låter VÄLDIGT struligt för dej, då har jag nog haft tur för har inte alls upplevt nåt av det där. Men så använder jag inte appen alls, har Android så det går inte. Men det där med att behöva uppdatera för att se kommentarerna låter ju helknasigt, det borde du nog säga till dem?! :(
Svar: Nej det är det som är grejen.. man kan inte ens FÖRESTÄLLA sig att gå så långt över tiden. I min förra graviditet så hade jag stenhårda sammandragningar dagligen från v.25 och ända fram till förlossningen.. Å alla - verkligen alla, proffs som bekanta, trodde jag skulle få långt före.. Att då gå 14 dagar över datumet var inte knäckande, det var så långt förbi knäckande det kan bli. Jag är skiträdd för "övertid", för hur man än vrider å vänder på det så är det så mentalt jobbigt att passera datumet å iiiinget händer :( Usch...

2012-06-22 @ 11:34:37
URL: http://maiplu.se
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och Ludwig

Tack! Det känns så mysigt att min prins äntligen är här. Så skönt. Snart är din lilleman här. Helt plötsligt sätter det igång:) KRAMAR

2012-06-22 @ 23:17:56
URL: http://zaraholine.blogspot.se
Postat av: sofie

guuud, vad gott det ser ut! :)

Svar: De var de också :D
Sandra

2012-06-23 @ 00:05:57
URL: http://ssofielarsson.blogg.se
Postat av: Pernilla

Härliga bilder =)

2012-06-25 @ 21:50:33
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0