Shopping i all ära

Då var de äntligen dax för Big Brother finalen!
Jag hejar på Amandus. Men jag tror att Hanna vinner. De gör mej ingenting. Hon är värdig och behöver pengarna.
Pengar behöver väl de flesta. Men Hanna behöver de kanske mer än måde Annica och Amandus.

Skit samma.

Idag har varit en superdag! Vi har dock inte gjort så mycket alls. Egentligen.

Vi käkade frukost och sen åkte vi till Solberga, där jag köpte glasflaskor på Karlsson. Jag ska göra rabarber och jordgubbssaft i veckan :)
Sen in på Elgiganten, där jag köpte en ny skrivare. Perfekt! Då min förra har pajjat. Den kosta 900 kr och är en foto/ scanner/ skrivare och kopiator. Perfekt. Lika som den jag hade iof.
De roligaste va när jag skulle betala den. ENDAST med 20 lappar :D haha.. Nää nån 50 lapp och 2 100 lappar.. De blev närmligen en heldel 20 lappar från loppisen. Orka ha de i plånkan...



Sen gick vi in på Intersport där vi STORHANDLADE... Eller Anders gick lös där inne. Han köpte nya löparskor, 2 jackor, ett par byxor och 1 tröja. Dessutom köpte han 1 par nya skor, 2 trökor och strumor till mej :D Visst har ja en fantastisk karl!



Efter de gick vi in på Willys och handlad välbehövliga saker i matväg.
Vi införskaffade också lillemans första blöjor :)


Ni kanske undrar varför vi köpt nr 2. Men ja fick en 50 kr check på dom. Så varför inte? Dessutom kommer de nångång behövas...
Så får vi se om de är libero eller pampers vi vill ha.. Har hört att pampers små är bättre, men att de senare är libero som gäller...

Nu är vi redo för litens ankomst!
I början av denna vecka ska vi dessutom få hämta vagnen :D Äntligen!!! Om de blivit rätt denna gång... Man ska väl inte ropa hej förrän man vet säkert...

Nu ska ja fortsätta kolla på Big Brother :D

Kommentarer
Postat av: Sasha

Hoppas finalen är bra :D Jag ska se den imorgonbitti på tv4play :)

Roligt att ni äntligen får vagnen :)

Hoppas ni haft en underbar helg :) Kram

2012-06-03 @ 22:02:45
URL: http://sashas.se
Postat av: Emma

Plus att Hanna är värmlänning. Det är ju bra bara det. ;) Kul att hon vann! Vad ska man nu se på 22.00!!? Haha.

2012-06-03 @ 23:03:39
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Alexsandra , mamma till Nils :)

Vad fina saker ni shoppade. Och bra pris på printern. Kanske borde åka dit själv och leta upp en bättre :)



Vi använde oss bara av ett paket libero 1 sen fil vi över på2:an men Nils vägde iof 4220g när han kom också :P men ja tycker libero passar oss bättre än pampers. Har haft både nämligen då min vän gjorde en blöjtårta i pampers. Men känn efter själv vilka som passar era son. :) oh snart är han är vad spännande! Inte lång tid kvar nu. Tiden verkligen springer iväg.

Hur känner du dig nu med förlossnings rädslan och så? Börjar ni känna er redo för bebisen?

2012-06-04 @ 07:18:45
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Vad roligt! Har lagt till dig på Bloglovin nu! =)



Sv: Ja den med brandbilar är LillGrodans favorit med! =)



Kram!

2012-06-04 @ 07:57:45
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: Yohanna

Kuponger är klart man ska utnyttja, det har jag också gjort! Jag har köpt ett paket av 1:an och två paket av 2:an på kuponger!! Superbilligt blev det!! Å 1:an vet man ändå inte hur länge man kan ha ju, beror på hur bebisens kropp är.. 2:an kommer ju aldrig hoppas över så det är ju ingen fara! :) Jag har gjort precis som du skriver - pampers var bäst till lillan som bebis och sen blev det Libero när hon var mer aktiv..

2012-06-04 @ 09:30:13
URL: http://maiplu.se
Postat av: Elin - mamma till Jasper och pyret i magen

Jo, men i min mage är de bara en ;) "bara" ;) hihi



Ja, usch.. Denna hemska halsbränna!! :/

2012-06-04 @ 11:04:07
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com
Postat av: Malin

Jag tyckte Libero var mycket bättre, pampers var för stora och läkte hela tiden. Iallafall när hon var nyfödd så vi kör på Libero.

2012-06-04 @ 20:58:24
URL: http://onewayforward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0