Älskade undulater

Igår åkte jag till Solberga blommor. Jag har åkt förbi där 1000tals gånger men aldrig gått in.
Igår gick jag in, då jag skulle ha jord.
oh WOW vilken affär!!

Jag gick där inne minst 1 h. Först kom ja in och då så de inte alls så stort ut.
Men sen såg jag en skylt där de stod, Fler blommor i stora växthuset. Så jag gick dit. De var som uppdelat i 3 rum.
I de andra rummet fanns det massor av fina inredningssaker och jag blev kär i de mesta.
I de 3e rummet var alla blommor och krukor.
Jag gick runt och drömde mej bort. Hörde fågelkvitter och mös.
Efter att gått där inne ett tag såg jag en enorm fågelbur. Med flera undulater.

Åhh vad jag saknade den tiden då vi också hade massa undulater. Speciellt saknar jag Valle. De var min favorit. Han var så sjukt tam och tyckte bara om mej nästan ;)
Men han flög iväg :(

Jag stod och tittade på de söta djuren och kom på mej själv med att stå och le...



Så rogivande med deras kvitter...

Kommentarer
Postat av: Britt Inger

Vad mysigt det låter det du berättar om - känner nästan att jag går där också/kram BI

2012-03-11 @ 18:32:05
Postat av: Sasha

Åh mysigt :) Fågelkvitter är så rogivande och mysigt :)



Sv; Faktiskt inte jag som ska någonstans, utan Magnus som åker till Dubai måndag-Fredag, buhu! Så ska bara skjutsa ut honom dit så slipper han ha sin bil stående där :)

Bubblet är gott :)

2012-03-11 @ 18:33:24
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0