Familjen Nilsson <3

Nu har min älskade familj åkt hem :( de blir alltid lika tråkigt. De är så sällan man träffar dom :( Dock kunde inte syster o Måns följa med, då Måns började spy igårkväll... Trist!

Mamma o jag har varit på Hedlandet, där köpte vi endast en varsin glass och en varsin dricka, sen åkte vi till solberga blommor och efter de in på Karlssons.
Där hade de kakel för halva priset. Så 25 kr förpackningen för vitt kakel. Perfekt nu när vi renoverar köket. Dock verkar inte kaklet ska bytas, o då blir de heller inga nya bänkskivor, vilket resulterar i att vi inte kommer koppla in nya spisen, o ugnen..
Sen åkte vi hem.
Här hemma hade de blivit en riktig makeover! Alla köksluckor ovanför diskbänken är bytta. :) De är superfint!
Pappa har fixat med lådorna, o Anders med luckorna o Anton har kollat på filmer :)
Efter köksinspektionen fikade vi o slappa en stund. Sen satte gubbarna fart o nu har de åkt hem.
Jag har förbannat ont i kropp.
Tror att mina rosa foppatofflor bidrar en heldel till de då de är så mjuka..
Nu ska ja slappa o snart börjar vi me maten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0