Barnloppis + jag = shopping!

Idag har vi varit på barnloppis. Och vilka loppisar!!
Den första var klart bäst! Men den andra var inte fy skam den heller.
Jag har shoppat loss rejält! 46 plagg kom jag hem med..
10 byxor, 28 bodysar, 4 "onepices" 2 mössor, och 2 vantar :)

Sammanlagt gick allt på 500 spänn. Inte illa pinkat :D

Efter att varit på loppisarna och träffat fin Madde åkte vi in till Södertälje..
Anders klippte sig och jag och Vilgot sprang in på Lindex där vi skulle köpa dregglisar och bidra till rosabandet vilket jag tycker är superviktigt!


Kommentarer
Postat av: Yohannas.se

Wow, galet mkt shopping!! Du börjar likna mig, handlade du i många olika storlekar?

2012-10-07 @ 15:52:17
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0