Mammagrupp, Snurra och snö

Idag har vi varit på Bvc. Vi hade mammaträff och pratade mat.
Ja tycker att de är lite skrämmande att de snart är sax att börja med smakisar.
Jag har bestämt att vi ska börja med de vid 6 månader om han inte visar intresse för de innan såklart. ;)

Han väger nu 6800 gram! Han har alltså gått upp 300gram på en vecka!! Ja antar att grädden återigen har kommit tillbaka ;)

Efter besöket där åkte vi till granngården. Vilgot sov sig igenom hela besöket ;)


När vi kom hem låg han i gymet och rulla över till sidan.. Han har kommit på att om han gör de tillräckligt många gånger så hamnar han med fötterna där huvudet låg från början :)


En annan lycka som kom nu på kvällen var en liten sväng av snö!!
Ja trodde tidigare idag att jag inte var redo för snö än. Men gissa vem som sprang ut på gräset i tofflor och snurra med armarna rakt upp i luften ;)

Kommentarer
Postat av: vicki andréa olofsson

åh vad bra blogg!:$
förresten, det skulle vara jätte snällt om du kollade in min blogg där jag lägger upp mina foton och även skriver om hur det är att vara en tonåring utan pappa

2012-10-25 @ 20:35:05
URL: http://vickiao.blogg.se/
Postat av: frudaniela.blogg.se

Dom växer så de knakar ju!!! Ska till BVC i morgon =)
De där med snön känner jag igen, Snöar här med nu och de pirrar i magen =)

Smakisar är roligt =) spännande. albin har fått smaka gröt och katrinplommonpure och gillade de =) Men vi tar de lungt fram =)

sv, jo jag vet. men rådfrågade på FL och testade efter de att bara amma idag och har haft en nöjd pigg kille idag :) Ska prata med BVC i morgon med, vill inte ge upp amningen!! Inte ännu =)

2012-10-25 @ 21:02:52
URL: http://frudaniela.blogg.se/
Postat av: tess

hihi, grädde i boobsen är väl skitbra ;)

2012-10-26 @ 13:56:53
URL: http://mymiracle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0