Sömn är överskattat?!

Min lilla lilla kille har gjort allt för att inte sova. Han har sovit 70 minuter på hela dagen!
I vanliga fall brukar han sova 2 timmar på förmiddagen.
Medans han sov ute i vagnen i 30 minuter så krattade jag äpplen. Lagom tills jag va klar vaknade han..
Vi gick en promenad i hopp om att han skulle somna om.. Men icke.


Tillslut gick vi in. Han käka och sen satt han i babysittern Medans jag tvättade och plockade.
Sen la ja han på soffan efter att ätit ytterligare en gång och då somnade han.

Jag plockade och fixade i skåpen med mina burkar.
Sen vakande han igen..

Anders höll på ute i trädgården..

Sen dammsög jag och Anders lagade mat. Vilgot satt i sin babysitter och tittade på...

När klockan blev 19 badade jag Vilgot. Herregud han är så lång så hand balja har blivit för liten.. Men snart kan han ju sitta i den..
Efter badet la jag honom i sängen och han somnade på bara ett par minuter..
Idag är första gången jag prövar våran babywatcher :)


Nu gör jag som de flesta andra i Sverige... Nämligen tittar på Solsidan :)

Hur har eran helg varit?


Kommentarer
Postat av: Elin - mamma till Jasper & Axel

Va cool den var, vad kostade den?
Vi har bara en vanlig utan bild :P fast den har ju funkat hittills men ändå ;) dock ska vi köpa en till nu som vi ska kunna koppla ihop med den andra så att vi ska kunna ha 2 sovande barn i olika rum och vi eventuellt ute :)

2012-10-07 @ 22:09:57
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com
Postat av: Anna | molnochglitter

William sov inte alls mycket när han var liten. Kom inte alls till ro inne. Funkade klockrent i vagnen, men hade som ingenstans att ställa honom i lägenheten.
Nu är det inga problem i huset, bara klä på och stoppa ut.

Våran helg började segt med riktigt dåligt väder. Men idag har vi varit ut och shoppat, lekt med kompisar och kollat Solsidan :)

2012-10-07 @ 22:15:31
URL: http://molnochglitter.blogg.se
Postat av: FBS.BLOGG.SE

Hoppas du hade en bra helg! :)

2012-10-08 @ 01:22:00
URL: http://fbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0