Amazing day

Igår kväll vid 20 tiden klev vi innanför dörren hos mamma och pappa.
Där käkade vi middag och myste till fullo!
Dom kom hem från Turkiet i torsdags efter 2 veckors semester. Dom var nådigt bruna!!
Natten tillbringades i deras enorma husvagn på tomten. Helt perfekt! Som ett eget hus.
Både jag och Vilgot har sovit som kungar!
Vi sov i egen säng, och Anders hade egen säng. Ja vet inte om de va därför ja sov så bra. Jag slapp iaf putta på honom 1000 gånger för att han snarka!

Vi vaknade 7.30 och sen dess har jag varit vaken..

Vi gick in och käkade frukost och senare åkte ja ner med syrran, Anton och Jennifer till nynäs.
Vi skulle till klädis. Ja lämnade in kläder där för ett par veckor sen.
88 kr hade jag fått in. Rätt bra ändå då allt säljs för typ under 40 kr och man får hälften av de som står på priset :)
Ja köpte även en jumpsuit från Molo till Vilgot, ett par cheep monday jeans till mig och en ringsjal!
Helt perfekt!

Sen hem igen för att sedan åka iväg en sväng med mamma, pappa och Måns till Lisö för att gå på en helt värdelös loppis.
Men de var första gången på 11,5 månad som jag var utan Vilgot. De kändes jätte konstigt och som att jag hade glömt nåt.
Men Vilgot var hemma med sin pappa och sov. Mysigt!

När vi kom hem drack jag och mamma kaffe och tittade på Hitta Nemo med Måns. En av de bästa Disney filmerna ever! De är från den filmen min Doris var döpt :)
Sen åkte vi iväg till affären och köpte mat för att grilla. Så jäkla gott!!!
Nu sitter vi dock i bilen på väg hem. Jag hatar att åka från dom.. Och önskar att vi bodde närmare..
Ja har haft så sjukt mysigt!
Och mina föräldrar är bäst! Jag älskar dom så!


Kommentarer
Postat av: malin - mamma till Stella

Sv; Haha du behöver inte bli rädd :p Det var väl typ en böld, eller en skitstor finne typ. men hon fick aldrig penicillin så hoppas det hjälper för dig! :)

2012-09-16 @ 10:04:11
URL: http://malinforsell.blogspot.com
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Vilken mysig helg ni verkar ha haft! Förstår att det är mysigt att åka till familjen ett par dagar och bara ha en massa skoj :D
Jaså, va kul! Då känner du ju till Haninge väl :D Jag är uppväxt i Trångsund men gick i gymnasiet i Handen!

2012-09-17 @ 08:34:45
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0