Besöket som kunde skippas

Jag har inte gillat videoinlägg förut och tittar väldigt sällan på dom..
Ja tycker de lixom förstör charmen med att blogga :)
Men nu sen jag skaffa videofyme och filmar Vilgot väldigt mycket så går de så snabbt!
Dessutom har min familj möjlighet att titta på honom också <3

Min fina!
Idag har vi varit hos läkaren i Nyköping. För mej kunde de lika gärna vara de där besöket. De gav ingenting. De kändes som att dom inte visste vad de skulle göra.
Att han ska ligga på andra sidan vet vi ju redan!
Nu ska vi tillbaka dit om 1 månad för att kolla hur de ser ut då.
De va typ de vi fick veta..

Imorn ska ja in till Södertälje. Jag ska på efterkontroll samt ta cellprov. Lika bra så man får de gjort! Ja skjuter annars bara bort de och tänker att ja ska göra de sen...
Men sen kommer aldrig och jag har bara gjort ett enda cellprov, trots att ja fått flera kallelser...
Dumt!

Han påminner mej om pepparkaksgubbarna med hattarna på sne.. ;)

Kommentarer
Postat av: olivia schultzberg

naw vad sööt!

2012-09-25 @ 18:32:28
URL: http://www.olivulla.devote.se
Postat av: Malin

Vad dåligt att det bara blev ett sånt besök....


sv: Ja jag är riktigt nöjd med skorna, testa att lägga leksaken i blött och gnugga på den efter en stund så ser du ju om den färgar av sig det tog inte lång stund i vattnet innan den färgade av sig. Ja verkligen trodde jag skulle få nå småflaskor men inte då :)

2012-09-25 @ 19:52:16
URL: http://onewayforward.blogg.se
Postat av: Yohannas.se

Andra sidan? Jag har nog missat varför ni var där? :/

2012-09-25 @ 20:26:16
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Postat av: jos

Åh vad trött man blir på sånt. Speciellt när man varit lite orolig inför undersökningen...

Å tack förresten att du visade videofyme! Har länge önskat att det fanns en videoapp som fungerade som instagram men trodde inte att det fanns ännu :-)

2012-09-26 @ 09:23:56
URL: http://barajos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0