Bullmamma? Med finbesök!

Idag kom Linda och Malin hit på besök. Jag bjöd på lunch och vi prata, prata och prata.
Vi prata så mycket att vi inte ens hann fika :S
Hon är supertrevlig tycker jag och hennes lilla Malin är gudomligt söt! Hon föddes på Vilgots beräknade dag :) kul tycker jag :)
Kanske sådär Vilgots blivande tjej? Eller kanske Maddes lilla Matilda ;)

Jag slängde ihop en äppelpaj innan Linda kom. Kanske bor de en liten bullmamma i mej?
Hade vi haft plats i frysen hade jag faktiskt bakat mer tror jag..

Vilgot sympatigrät lite med Malin idag. Underbart! Så himla gulligt.
Malin var hungrig och blev ledsen. Då var de precis som Vilgot kom på att han också var hungrig. ;)
Sötfisarna!


Kommentarer
Postat av: Mizca

Svar: Ja, äntligen :D Skulle det nu inte visa nånting så vet jag ändå att dem hjälpt mig med det som går!

Precis, håller med. Man blir less på dem som ger felaktiga beskrivningar oavsett priset.

2012-09-24 @ 17:06:53
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0