Loppis dax!

E
Imorse när ja vaknade och kollade under min armhålan blev jag riktigt äcklad!

Var blandat med blod! De har gått hål på knölen!!
(bara för att de va så fruktansvärt äckligt så kommer jag inte visa nån bild!)
Men de är väl bra! Då kanske den snart är väck!

Iaf vi käkade frulle och sedan drog vi i väg till Järna för att spana in loppisen som skulle äga rum på fotbollsplan. De gjorde den, men ack så liten den va.. Ja trodde de skulle va betydligt mycket mer.

Iaf ja shoppade lite saker till Vilgot..
Raggisar, 1 film, 9 böcker, gåstol och spiralgrejen :) 

Perfekt!

Efter loppisen blev de fika hos Björn och Sara..

Nu sitter vi i soffan och ugglar..
Vilgot sover på mig och när han vaknar så ska han få bada <3


Kommentarer
Postat av: malin - mamma till Stella

Sv; haha.. nu hänger jag nog inte riktigt med. Gick de hål på knölen inatt? :p

2012-09-16 @ 23:19:02
URL: http://malinforsell.blogspot.com
Postat av: Daniela, en tvättäkta pojkmamma!!!

En sån där spiralgrej vill jag ha! =)

2012-09-17 @ 12:03:02
URL: http://frudaniela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0