Mamma träff

Jag har under graviditeten varit aktiv på ett forum på nätet. Även innan graviditeten också och nu efteråt me..

Igår var de en dejt med alla mammor :) dock inte i den tråd jag varit mest aktiv i. Men en tjej, Linda bjöd med mej till den träffen och fyy vad trevligt det var!
Linda som jag aldrig träffat förut var super trevlig! De kändes som vi redan hade träffats och redan kände varandra :)
En annan tjej, Madde bodde i Mariefred och var också supertrevlig! Vi bytte nummer och Henne ska jag träffa imorn :)
Vi blev 10 st mammor totalt och dom flesta hade sina små med sig. Han i cafet där vi träffades fick en smörte chock när vi kom in där med alla vagnar. Men de löste sig med platser ändå :)
Dom i den tråden fick barn i mars tror ja, så deras barn var lite äldre. (både Linda, ja och Madde hade barn i samma ålder)
När alla behövde åka iväg var de jag, Linda och en tjej som heter Jenny kvar. De var vi som inte hade nån tid att passa. Så vi tog våra vagnar och gick några rundor på stan :)
Jag tror jag pratar för oss alla när ja säger att vi hade riktigt trevligt!

Fler dejter med dessa morsor!

Vilgot var dock ute lika social.. Han sov mest hela dagen ;)


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vilka ögon!

2012-09-05 @ 14:30:57
URL: http://barbaskon.blogg.se
Postat av: jos

Vilken rolig grej :-) jag ska på mammafika nästa vecka men det är med mina nära vänner som fick barn samtidigt. Men lät väldigt spännande att få träffa nytt folk! :-)

2012-09-05 @ 16:12:40
URL: http://barajos.blogg.se
Postat av: Erika

Va fina ni är!!

2012-09-09 @ 10:23:42
URL: http://Erikasjodahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0