Slut som artist

Inatt har Vilgot hållt låda igen.. Ja tror (hoppas) att han är i en tillväxtperiod..
Han har vaknat flera gånger och velat äta.
Så när klockan skulle ringa klockan 8, (den behöver aldrig ringa för Vilgot va ju redan vaken) men jag var sviiiiiin trött!
Ja gick upp och tog mej en dusch! Lyxigt att kunna duscha på morgonen!
9.30 skulle jag och Vilgot möta Madde vid läggesta. Vi skulle åka på loppis..
O vilken loppis då.. De va 7 bord!

Eftersom loppisen va snabbt avklarad tog vi oss en promenad..
Jag hittade iaf 3 burkar, 2 beckfilmer och ett par raggisar.

Madde hitta ett par skidor till hennes son :)

Efter loppisen åkte jag till solberga. Där fynda ja 2 tuffa bodysar till Vilgot för 25kr, sen köpte ja även tyger på JYSK och ett täcke, så nu ska ja sy :) jag ska göra en "lekmatta" som han kan ligga på :)


Imorn blir de nog en tripp till Hedlandet för att köpa underlakan.. Ljusblå och ett vitt eller grönt :)

Medans jag har flängt har Anders sågat isär friggeboden och byggt ihop den på plats. Han har även förberett för vintern..
De perfekta avslutet på denna helg var att mamma och pappa kom förbi och käkade middag :) och såklart myst massor med Vilgot.
Nu ska vi hoppa i säng. Vilgot sover sen 1 h tillbaka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0