Dagen har varit full av mys ♥

Idag har Anders jobbat från 7-19. De betyder att han inte hunnnit träffa Vilgot nånting.. :( jag tycker de är tråkigt när de blir så, och jag kan bara tänka mej vad han själv tycker.
Men jag och Vilgot har inte lidit så mycket för de :P Vi har haft en supermysig dag. Bara han och jag.
 
Vi gick upp vid 9.15 tiden. Då åt Vilgot gröt och sen lekte vi lite på  hans täcke. Han tittade på Ludovic- Ett för mej skittråkigt barnprogram på barnkanalen. De går varje dag kl 10.15.
Efter de somnade han. Vi låg tätt tätt och myste. Jag älskar att snosa han in nacken/ bakhuvudet när han sover ♥
Jag tänkte passa på att käka frukost, men såg att bilen var helt igen snöad, så ja sprang ut och sopa av den och skottade gången mellan bilen och ytterdörren.
Sen blev de frukost. Jag hann äta ena mackan och dricka halva kaffet. Sen vaknade Vilgot efter sin 30 minuters sömn.
När han vaknade fick han flaskan och efter de åkte vi iväg till Strängnäs för att möta upp en tjej från en köp och sälj grupp på fejjan. Jag köpte några bodysar av henne för superpris!
Efter de gick ja in på Coop occh handlade lite. Passade på att utnyttja en värdecheck från MAM. de blev nya superfina nappar :)
Sen åkte vi hem. Vilgot sov i bilen så jag passade på att skotta lite mer på tomten... Plogbilen hade byggt värsta vallen in till oss :)
När vi kom in lekte vi  och käkade. Vilgot gjorde ALLT för att få tag på sin Puppy. Han kastade sig fram så de gällde att man va me.
Han tog även ett smakprov av Vi föräldrar som kom idag :D
 
När kvällen kom blev de middag. Men han vägrade den! Så ja fixade gröt till honom som han åt upp. Efter de fick han bada. (Allt för att han skulle vara vaken ett tag till ;) )
Nu sover han, och jag och Anders degar i varisn soffa.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0