MAM flaskan blev OK:ad :)

Igår blev de ju välling premiär i hopp om att han skulle sova bättre..
Så blev inte fallet.. Han vaknade 1,3, 5.20 och 7.. Men han käkade bara vid 1 och 5.20...
Men skam den som ger sig. O vet ni vad! Jag gav honom MAM flaskan idag med napp nr 3, och han tog den!!! Dessutom slurpa han i sig nästan allt!


Idag har vi myst! Dessutom kom pappan i familjen hem lite tidigare. Han och Vilgot låg o sov en stund Medans jag satt och letade recept.
Ja tycker de är så fasligt tråkigt att jämt äta samma saker..
Ja o Vilgot gick även på en pulka promenad.. De för att den enda lilla trottoaren på 100m inte va plogad..

Men de va mysigt ändå :)
Ja har även skrivit ut 2 kort till "månadsramen". Ja älskar den! De är så kul att se hans förändring..


Nu ska ja kolla på CSI :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Vart har du köpt den ramen? :-)

2013-02-12 @ 08:41:34
Postat av: Sasha

Oj vad man ser att han växer när man ser bild för bild månad för månad :) Sötnosen!

2013-02-12 @ 19:19:13
Postat av: Ereeka - 20årig mamma till Jasmine ♥

Vart kan man hitta en sån ram? :D

2013-02-16 @ 23:05:23
URL: http://ereeka.se
Postat av: Ereeka - 20årig mamma till Jasmine ♥

Vart kan man hitta en sån ram? :D

Svar: Jag köpte den i Ullared förra våren.. Men har sett de på inn o finn tror ja.. Kanske dollars?
Sandra

2013-02-16 @ 23:05:25
URL: http://ereeka.se
Postat av: Catrin

Vilken fin ram! En sån ska jag leta mig också:-)

2013-02-28 @ 08:48:45
URL: http://thisiscatti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0