Mitt lilla troll

Jag har slutat berätta för folk om Vilgots sovnätter.
Anledningen är för VARJE gång ja skrivit att han sovit bra så börjar han o härja på nätterna...
De senaste nätterna har han vaknat vid 1, och varit jätte pruttig i magen.. Han har verkligen fått tagit i för att de ska komma ut.
Jag tror de har med ersättningen att göra. Vi har bytt till nan 2 nu och den innehåller mer järn. O järn gör ju så att man blir hård i magen. Tänkte att de kanske bidrar till han pruttar också?

Inatt har han bara vaknat 1 gång. O de va vid 3 tiden. Då fick han en flaska och sen somnade han om på en gång.
Sen vaknade jag vid 7 av att Anders frågade om han skulle lyfta över Vilgot i våran säng. Jag hade inte hört att han va vaken. Men ja lät han ligga kvar där. Han låg bara o snacka, skratta o snurra.
Efter en stund lyfte ja över honom o vi myste massa. Han gjorde en blöja o när den var bytt la vi oss i sängen igen.
Båda somna om, o när ja vakna nästa gång va de av sparkar rakt i ansiktet och tår i näsan :)

Så kan de va :) älskade unge!


Kommentarer
Postat av: Elin - mamma till Jasper och Axel

Våran prins har också sovit oroligt sen vi bytte till 2:an.. Dock sempers2 men de sprollar ju!
Jobbigt.. Man blir snabbt bortskämd av att sova hela nätter ;)

2013-02-01 @ 19:06:33
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0