Mys, bus, lek och mössor

Ja undrar om de var tack vare hostmedicinen som Vilgot inte hade nån falsk-krupp hosta eller om de är så att den helt enkelt ville hålla sig borta i natt.
Han har bara hostat vanligt.
Idag har vi myst och lekt och busat massor.
Jag fick dock inte lämna han ens för 5 öre.. Han ville bli buren hel tiden och så fort jag satte ner honom så blev han ledsen och sträckte armarna efter mej.. Plutten.
Imorn hade ja tänkt åka till jobbet, men så blir de inte nu.. Vi ska bara vara hemma och kurera oss <3

Jag har passat på att sy lite idag när Vilgot har sovit..

Jag har även gjort storkok till han :) köttfärs med ris morot och palsternacka :)


Kommentarer
Postat av: Elin- mamma till Jasper och Axel

Tack för tipsen :) !

Åhh du gör så mycket fint! :)

2013-02-20 @ 10:36:13
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0