Partyblåsan på och massor med kramar

Våran fantastiska son är en riktig kramkille. Han älskar att kramas och sträcker ut armarna för att få kramas.
Idag va såklart inget undantag.. Vi har kramats massor mest hela dagen och jag älskart!


Imorn ska vi på inflyttningsfest. Jag är taggad till 1000 och längtar så sjukt mycket! Har längtat sen i december när ja fick reda på att den skulle bli nu.
Men oj vad länge sen de va ja va på bolis!! De är ju bra länge sen jag drack :| hur ska detta gå?

Kul ska de iaf bli!
Nu är de gladiatorerna som gäller och efter de farmen. Sen ska ja gå i sova.


Kommentarer
Postat av: Ramona

Jag var rädd för att jag skulle vara jätte lättpåverkad första gången jag drack efter min graviditet.. men inget hände :O Trots att jag drack och drack och drack..
Krogen var tråkig och jag åkte hem till sovande sambo och barn istället :) haha

2013-02-22 @ 21:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0