Slut buzzat- Nestlé Min Frukt

Som ni vet är ju jag en buzzadorare :D Denna gång fick jag, eller Vilgot, äran att pröva Nestés Min Frukt.
 
Jag tog med mej ett gäng när vi var iväg på Babysång. Vilgots kompisar fick pröva och de var en succé!
Även min systerson Måns som är 4 år fick testa. Han gillar de också!
 
Vilgots favorit blev nog äpple/ päron. De blev även min favorit... Ja menar, man måste ju smaka på vad man ger barnet ;) Äpple/ Päron smakade ungefär som äppelmos :D
Sen hade den med äpple, banan och jordgubb kanske inte den mest inbjudande färgen när man sprutade ut de....
 
 
Jag tycker att den var superbra! Vilgot åt oftast inte upp en hel påse, så de va super att de var skruvkork på den! Sen att den inte inte tar nån plats är ju nästan de bästa. Man har ju ändå skötväskan proppfull av annat :D

Kommentarer
Postat av: Fru Lopez-mamma till Stella

Visst är det smidigt? Då behöver man ju inte ha med sig sked. Har inte prövat nestle men de från hipp och Ellas kitchen, tycker det är super! Enda nackdelen är att de är lite dyrare. Hos ss kostar de ca 17kr/st

2013-02-07 @ 14:32:57
URL: http://frulopez.se
Postat av: Elfina ♥

mumsfillibabba!!

2013-02-08 @ 20:01:26
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0