Syfestival och vilda babyn

Morgonen började betydligt tidigare än vad klockan var ställd.
Vilgot har nämligen skaffat sig nya morgonrutiner. Jag är dock inte överförtjust i dom. Men de är verkligen så att när man kommit in i en rutin är de dags för en att brytas.
När vi gick upp körde vi morgonbus på täcket. Vilgot lekte och jag passade på att göra frukost till oss.

Han är så rolig nu när han ålar. De går verkligen undan och han har sån skön stil :) han lixom skjuter in knäna under magen och armarna rakt fram :)

När klockan blev 11.30 klädde vi på oss för att åka till Östertälje station.
Vi skulle möta mamma/ mormor i Älvsjö för att gå på Symässan :)
Vi började med att käka lunch. Vilgot var supertrött men efter maten vägrade han sova. !

Han var mer vild än tam! Jag har aldrig sett honom så. Han snurra i vagnen luta sig över kanten och ville mest vara i famnen. Och jag hade glömt hand sele till vagnen hemma då den aldrig behövts. Men nu är den ett måste!

Jag fick med mej en heldel nya fina tyger och jag har några nya projekt som ska prövas :)

När vi åkte där ifrån var Vilgot så trött så han visste inte vart han skulle ta vägen. Men sova kunde han ju inte- han kunde ju missa nåt ;)

Istället somnade han så fort vi satt oss i bilen och sov hela vägen hem.
Dock ville han inte somna när vi kom hem, så han var vaken till 21!!! Det har aldrig hänt!

Nu är de farmen som gäller

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

En liten nyfiken i en strut! ;) Kul med mässor... ska på husvagnsmässan imorgon, inte för vi har nån husvagn... haha.
Kryssningen var toppen och jag tror födelsedagsbarnet var nöjd!

2013-02-16 @ 18:14:43
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0