2 vunna tävlingar på samma dag!

 
Just som jag lligger här på sjukbädden och kollar på Pippi Långstrums maraton så blippar de till i mailen och jag får ett mail om att jag har vunnit en tävling inne hos Eleonore.
Och inte vilken tävling som helst, utan 18 (!!!!!) påsar med ostbågar och den nya smaken med prästost! :D
haha ja som precis "gått över" till den nyttiga sidan ;)
 
Jag hoppas de ska smaka :D
 
Senare ikväll blippa de återigen till i mailen. Jag hade blivit taggad av Nina i ett inlägg. Fattade inte först vad de var, men såg sen att jag ÅTERIGEN vunnit en tävling! Tänk att 2 bra saker kan hända trots att dagen varit kass :D
 
Jag valde de blåa med vita stjärnot på :D
Nu ska ja hålla tummarna att vi vinner på kvällens lotto också ;)
 
Nu ska jag kolla på Kvarteret Skatan reser till Laholm. Sen ska ja sova för att vara pigg och allert när ja ska umgås med mina favoriter ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul! 2 vinster på samma dag! Grattis grattis!! :-D

2013-01-26 @ 20:34:32
Postat av: Elin- mamma till Jasper och Axel

De var jag som råkade skicka anonym kommentar ;)

Kuktele igen ! Haha 😝

2013-01-26 @ 20:36:31
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com
Postat av: Elin- mamma till Jasper och Axel

Nå nu ska vi inte vara sån!
De kommer gå så bra så! :)

2013-01-26 @ 20:43:02
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com
Postat av: frudaniela.blogg.se

Inte helt fel på sjukbädden ju =)

Svar: nää verkligen inte :D
Sandra

2013-01-27 @ 14:03:48
URL: http://frudaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0