Hedlandet- shopping och nöjd kille

Vilgot har hållt låda inatt. De resulterade i att vi tog en sovmorgon till kl 10.15!!! Då gick vi upp och käkade frukost tillsammans. De är så mysigt, även fast vilgot oftast vill ha min frukost :)
Efter frukost blev de lek och mys. Sen en liten vila. När han hade sovit sina vanliga 30 minuter, vaknade han, MEN han somnade om och sov 10 minuter till :O Antagligen tog han igen sig från natten.
Medans han sov sprang jag ut och sopa av bilen och skottade av trappan.
När tollugen vaknade klädde vi på oss och åkte till Hedlandet. Jag skulle köpa whiskeyprovarglas åt mammas o pappas kompis. Jag tänkte även köpa en vaxduk som jag hitta där förra helgen när vi va där. Jag ska pröva att sy haklappar. Men den hade de tagit bort i helgen som va :(
 
Men dra mej baklänges vad mycket fina saker de fått!!! O gaaah vad jag helt plötsligt började längta efter våren! Kan de ha med min nya jacka att göra?
;)
Vilgot var jätte trött från de att vi kom dit, men han totalvägrade att somna... Plutten ♥
Skön stil :D
 
Jag hittade de jag skulle och lite till. Jag fick med mej en skitsnygg jacka! och ett par röda byxor :D
Vilgot fick en boll. Han älskar den! Han har legat på golvet och försökt fånga den :D
Nöjd kille :D

Kommentarer
Postat av: Nina & Noel

Åh va skoj med shopping! Och jag SA ju att han skulle älska en liten boll :)
HOPPAS HOPPAS å jag håller tummarna att det vänder på nätterna nu så det blir mer sömn. Kram å vi ses imorrn på FERMEN ;)

2013-01-28 @ 22:12:22
URL: http://sinisalo.bloggplatsen.se/
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Så snygga byxor du hittade, det är så kul med någon färg ju! Köpte själv ett par röda på H&M i fredags för bara 30 kr :P
Ja gud så tråkigt att du gick och blev magsjuk, det är ju så jobbigt. Speciellt att inte få vara nära Vilgot kan jag tänka :( Men skönt att du mår bättre nu!
Kram

2013-01-29 @ 10:40:19
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Mia

Bättre att kolla vad mamma shoppar, kanske pressenter. Hoppas dagen ändå gick bra, trots mycket vaken tid på natten. Alltid lika underbara bilder som du tar och lägger upp här på bloggen, så himla roligt att få följa er. Mångar kramar till er alla, Mia

2013-01-29 @ 16:38:17
URL: http://mia11.bloggplatsen.se
Postat av: Renata

Haha iris sitter också sådär i vagnen, helst med båda benen upp på bygeln... Minilökar är våra bebisar! Om man ens kan kalla de bebisar de är såååå stora!!!!

2013-01-30 @ 10:15:19
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0