Sann vänskap ♥

Idag har vi haft dinfrämmande här hemma :D Nina och Noel har varit här. ÄNTLIGEN har vi fått träffa dom igen! Som bi har saknat dom! Vi har inte träffats sen veckan innan julafton! Och vi som träffas 2-3 gånger i veckan annars :D
Vi fikade, killarna lekte och käkade lunch. Efter maten stoppade vi ner killarna i vagnarna och tänkte ta oss en promenad. Den promenaden blev 6.91 km lång :D Och då var de stundvis terräng.
Jobbigt, men ack så skönt!
 
När vi kom tillbaka bjöds de på middag här hemma lövbiff och pommes, beasås och sallad.
Och precis innan dom skulle åka så passade ja på att slänga fram systemkameran och fota dom små liven.
 
Underbara barn så fina de är! Här njuder jag på 3 av dom :D
 
Jag fullkomligt älskar denna bild ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina & Noel

Åh tack själva!!!
Alltid så mysigt att ses :)

Jag känner mig så fjantig...Jag är alldeles tårfylld av bilderna SÅÅÅÅÅ himla fina våra pojkar <3

2013-01-21 @ 20:52:36
URL: http://sinisalo.bloggplatsen.se/
Postat av: Jos

Det är ju så mysigt när de leker med sina små kompisar :-)

2013-01-22 @ 15:06:42
URL: http://barajos.blogg.se
Postat av: Mia

Vilka fina bilder du fick på dem båda

2013-01-22 @ 15:16:08
URL: http://mia11.bloggplatsen.se
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Så fina de är, kul att de verkar tycka så mycket om varandra! Måste vara roligt för dig också att ha hittat en mammavän som du kommit så nära :) Det är ju verkligen något man behöver nu när man är mamma ledig. Att få umgås när alla andra jobbar och ha någon att diskutera allt mellan himmel och jord med :)
Vi kanske ska boka in en helg i februari då, vi kan som sagt alla helger då vi inte bokat in något än. Kanske bäst att ni bestämmer eftersom ni får åka en bit och passa in så det funkar med dina föräldrar med :)
Jag hittade en massa i farsta, hade presentkort så det blev lite nya soffkuddar och en duk. Sen så köpte jag ju träningskläderna med. Nu jäklar ska jag komma igång ;)
Hoppas det är bra med er!!

2013-01-22 @ 16:24:02
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0