Sittdelen, städat och jobbångest

Liten har blivit stor alldeles för fort! Jag (eller han?) har slutat amma nu. Idag har vi även bytt till sittdelen på vagnen. Känns sjukt vemodigt! Ja älskade ju den olivgröna liggdelen..
Men nu har ja istället en röd sittdel.
Ett gammalt (faktiskt jätte gammalt) fårskinn som underdel. De kommer uppifrån stugan, och kommer värma gott.

Idag har vi städat, städat, städat och storhandlat. När klockan va 20.40 satte vi oss för första gången i stortsett..
Julen är ute och tvätten är tvättad. Typ 7 maskiner..

Jag har ångest. Jobbångest. Inte för min skull (såklart) utan för att Anders ska börja jobba imorn..
De har varit så sjukt skönt att få vara med honom! Å oj vad ja längtar tills sommarsemestern!


Kommentarer
Postat av: Elin - mamma till Jasper & Axel

Jag har också jobbångest för gubbens jobb! Guuuu så tråkigt! :-( vill ju alltid ha pappa hemma ju ! Nåja, de är ju verkligheten!

Han är så söt erat troll där han sitter :)

2013-01-06 @ 23:02:06
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com
Postat av: Mia

Söta Vilgot växer så fort, mysgt han har det i sin säng med bok och allt

2013-01-07 @ 09:28:10
URL: http://mia11.bloggplatssen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0