Torsdagar- min favortidag!

ÄNTLIGEN!!! Är Vilgot feberfri! Idag har han varit de hela dan. Antar jag. Han kändes inte alls varm så då såg jag ingen anledning att ta tempen.
 Vilgot har börjat härja på nätterna igen.. Fast nu e de inte som de brukar vara... Nä nu e de att han vänder sig och hamnar på magen och tycker antagligen sängen är för smal för att smurra tillbaka... Så då vaknar han och piper tilll och vill att ja ska vänta på honom... 1 minut efter att jag har gjort de så snurrar han om igen och så fortsätter processen ett par timmar under natten...
Fast inte mellan 2.20-4.15 för då är de vaken tid. Typ.
Jag önskar mej sömn.
 
Idag har de iaf varit träning! Jag älsakr torsdagar! Måste vara den bästa dagen i veckan. Gruppträning och nästan helg! I love it!
 
Ja har börjat göra sit ups på bollen varje dag. Härom dagen gjorde ja 100, sen har ja gjort 45 och 50.. Idag har ja inte gjort nån. än. antagligen kommer ja inte göra nån heller eftersom ja redan tränat idag....
 
Innan vi skulle åka låg Vilgot på sitt lektäcke, (där vi förövrigt spenderar större delarna av dagarna) ja höll på att packa och vilgot låg o lekte. När ja va på toan blev de väldigt tyst där ute...
Och när ja kom ut så hade plutten somnat :)

Kommentarer
Postat av: penny

Herregud sån liten sötnos, jag smälter! Hur gammal är han nu?

2013-01-17 @ 22:18:28
URL: http://Pennylicious.se
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Åh så skönt att höra att Vilgot är feberfri, det måste ha varit jättejobbigt att se honom så dålig :(
Ja det hade varit kanon, har ni tänkt åka till dina föräldrar någon helg framöver? Jag har inget planerat de kommande helgerna än så länge förutom imorgon :)

2013-01-18 @ 08:14:03
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0