Torsdagsträning i träningskläder

Tooooooorsdag!  Vilken Underbar dag!! Tralalalalla :D Typ!
Idag gick vi upp vid 8.30. Både jag och Vilgot var på superhumör och kände oss pigga och allerta.
Jag hoppade äntligen i mina superfina träningskläder och blev så pepp!
Så tittade jag på klockan och insåg att de va närmare 3 timmar kvar tills träningen skulle börja.
Svinkallt i huset. Endast 17 grader. Jag höll på att frysa ihjäl. Jag hoppade i min teletubbiesdräkt.
Jag satte Vilgot i sin gåstol och startade våran kamin som vi har i matrummet. ÄNtligen lite värme :D
Efter de fixade jag gröt till lillkorven. Han var dock mest intresserad av att titta på brasan ;D
Efter gröten låg han på sitt lektäcke (som förövrigt blev utflyttat till matrummet för att få värme från kamin.)
Jag passade på att käka frukost.
Efter en stund somnade han och jag passade på att fylla i hans "Mitt första år bok".
När han hade sovit 50 minnuter började ja bli orolig. De hör lixom inte alls till vanligheterna att han sover så länge.. Han är ju en 30 minutare... 
När han vaknat fick han flaskan och sen gjorde vi oss klara för att bege oss till Mariefred för träääääning!
Sjukt kul som vanligt!
Skulle dock vilja träna mer än bara 1 gång i veckan....
 
 

Kommentarer
Postat av: Jos

Låter som en härlig dag :-) visst är det spännande att man vänjer sig så fort vid hur de brukar göra, så man blir alldeles orolig när något avviker :-P

2013-01-24 @ 22:05:51
URL: http://barajos.blogg.se
Postat av: Linda mamma till Hailie

AAA de e ju superskönt att träna :)

Ska ta upp min träning nu så de blir 4 gg/veckan nu
kommer bli tight med tid men ja måste komma igång igen :)

SVAR: Dom ska kolla om Hailie har Epilepsi, Vi har varit oroliga för de ett tag nu eftersom Hon får långa frånvaroattacker och har fått "kramper" några gånger på nätterna så de ska bli skönt att få de utrett nu

Annars är det bra :) de verkar vara väldigt bra med dig oxå :) härligt att läsa din blogg igen var ett tag sen ja var inne :)

2013-01-24 @ 23:14:16
URL: http://pinkdiamondandpearl.blogg.se
Postat av: Elin- mamma till Jasper och Axel

Min telefon kuka ihop sig så jag vet inte om mitt inlägg kom fram, halvskrivet?

Va kul! Kanske är samma bröllop? Haha, nä skoja bara ;)

Nejdå, de är mkt lugnt hittills, men snart sätter de igång :)

2013-01-26 @ 09:59:41
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0