Tulpanensdag och fortsatt feber

Vilgot har fortsatt med feber idag.. Imorse va den 38,2 för att senare stigit till 38,8..
Nu har han somnat för natten.


Idag kom Anders hem med tulpaner till mig :) (eller egentligen till vilgot sa han) de är ju tulpanens dag idag så ja påminde honom om de ;)
Tulpaner är min favoritblomma!


 Tycker de känns så vardagslyxigt med färska snittblommor :)

Till middag blev de grönpeppargryta. Samma process som kalops, vilket är = lång kokningstid!
Ja struntade i att salta maten så gjorde ja lite matlådor till Vilgot. :) ser dock inte så aptitligt ut..

Ser mer ut som tonfiskröra..
Han fick även broccoli och potatis :)

Nu ska ja gå ner o sätta mej o njuta av att göra absolut ingenting!


Kommentarer
Postat av: renatas.blogg.se

Härligt med hemlagad babymat! Än så länge gillar inte iris det jag lagar... Men jag ger mig icke.

Jo du jag tog bort min instagram... Tyckte inte det var kul längre. Roligare med blogg =)

2013-01-15 @ 21:11:23
URL: http://renatas.blogg.se/
Postat av: Mia

Gillar Vilgots kläder skarpt, vill också ha sådana kläder. Nalle Puh, vilken underhållning han vill ha. Hoppas febern har börjat gå ner eller helt och hållet försvunnit. Maten du gör ser alltid så himla god ut

2013-01-16 @ 18:45:47
URL: http://mia11.bloggplatsen.se
Postat av: Alexsandra, mamma till Nils

duktig du e på att laga mat. Recept tack! tihi
Ja hur mår han? borde väll släppa snart tycker man :( Hoppas han snart mår böttre.

Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Hej! Hur är det med er, har febern släppt än?
Tänk att Vilgot kan sitta framför datorn och bara titta, Elsa hade ätit upp datorn efter en sekund :P
Säg gärna till om ni har vägarna förbi den här delen av stan någon dag, skulle vara så kul att ses över en fika! Kram

2013-01-17 @ 20:35:15
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0