När 3 ska bli 4 ♥

Ibland regnar de tätt!
 
Vilgot ska bli storebror och vi är lika lyckliga nu som när vi väntade Vilgot 
Allt va planerat. Dock trodde vi inte att de skulle gå snabbt som de gjorde :) med tanke på att de tog närmare 3 år att få Vilgot..
som de är nu är vi  beräknade 17 januari, men de ändras väl när de är dags för RUL.
 
Jag är i v 14 imorn och mår skit! Jag mår konstant illa. Vissa dagar så illa att ja bara ligger på golvet och springer mellan toaletten.
 
 Dessa dagar känner jag mej som väldens sämsta mamma. Jag är så glad och tacksam att Vilgot är så pass självgående som han är. Han nöjer sig att leka själv.
 
Jag har inte riktigt förstått att jag faktiskt är gravid igen. Känns som jag nyss va det :)
 
vilgot kommer bli ganska precis 1,5 år. Jag kommer få de ruggigt tufft eftersom jag ska Vilgot hemma. Iaf till augusti nästa år. Då kommer han vara 2 år och de är lagom att börja på förskola tycker jag.
helst vill jag ju inte mina barn på förskola alls. Av den enkla anledningen att jag jobbat på förskola i närmare 12 år. De är alldeles för stora barngrupperbörjade e väl en av fördelarna att bo på "vischan". Jag kan inte ens tänka mej att de är stora barngrupper här :)
 
för ett par veckor sen fick vi se ett pickande litet hjärta 
 
 

Kommentarer
Postat av: erica

Grattis!! :) har haft det på känn ;)

Svar: Haha jaså de har du ;) Fasen ja kan inte kommentera hos dej.. Från telefon :( allt bra med dej?
Sandra

2013-07-12 @ 20:03:59
URL: http://ericanygren.blogspot.com
Postat av: Malin

Så underbart! Börjar bli sugen på en till jag med :)

2013-07-12 @ 20:20:39
URL: http://niilaaam.blogg.se
Postat av: Paulina Johanssonpaulina

Då är vi lite i samma sits ;D Fast Troya fyller 1 år den 24 juli och nästa är beräknad nu den 29'onde juli. Ska också ha båda hemma... Men då slipper man iaf tidpassning på förskolan ;P

2013-07-12 @ 23:57:22
URL: http://www.PixieParadize.se
Postat av: Paulina Johansson

GRATTIS förresten!! :D

2013-07-12 @ 23:58:13
URL: http://www.PixieParadize.se
Postat av: Paulina Johanssonpaulina

Då är vi lite i samma sits ;D Fast Troya fyller 1 år den 24 juli och nästa är beräknad nu den 29'onde juli. Ska också ha båda hemma... Men då slipper man iaf tidpassning på förskolan ;P

2013-07-12 @ 23:58:30
URL: http://www.PixieParadize.se
Postat av: Sara

Stort grattis till er! Har följt din blogg sen du väntade Vilgot (fick själv barn 2 juli 2012) och ska själv ha barn igen i dec. Ska bli kul att följa dig igen :)

Svar: Vad roligt av våra barn blir i samma ålder :) du har ingen blogg? Skulle va kul att följa dej :)
Sandra

2013-07-13 @ 13:49:36
Postat av: Angelica

Jag har oxå bf 17e januari :-) men får väl se om d ändras efter ultraljudet.

2013-07-14 @ 11:21:23
URL: http://zweeney.blogg.se
Postat av: Angelica

Jag har oxå bf 17e januari :-) men får väl se om d ändras efter ultraljudet.

2013-07-14 @ 11:23:54
URL: http://zweeney.blogg.se
Postat av: Natalie

Hejsan, stort grattis till nummer två! Jag har läst din blogg sedan du var gravid med Vilgot, tyckte det var kul att läsa om någon som skulle få barn ungefär samtidigt som jag. Jag fick en flicka i juli förra året och hoppas också på att få barn snart. Jag hade precis som du en hel del problem med foglossning, särskilt i slutet. Och jag har fortfarande inte blivit av med besvären helt. Det för fortfarande ont att gå i trappor, stå på ett ben och ta på sig strumpor och skor osv. Så jag är nyfiken på hur det går för dig nu med din andra graviditet. Känner du av foglossningen?

Svar: Hej o tack :) vad kul då har vi jämngamla :) Vilgot blev 1 år 4 juli :)Jag fick med honom foglossning väldigt tidigt. Redan i V 11. Dock blev de betydligt bättre när han låg fixerad i magen. Men ja blev aldrig av med den helt.
Nu (ja vågar knappt skriva de) men känner ja inte av den mer än vad ja gjorde efter förlossningen. Vilket känns rätt bra ;) jag känner av den rejält de dagar jag gått mycket..
Hoppas ni får syskon snart ;) kram
Sandra

2013-07-20 @ 21:35:35
Postat av: S

Åh, vad kul :-) Stort GRATTIS :-D
Kram

Svar: Tack :)
Sandra

2013-07-21 @ 00:20:43
Postat av: Annie

Grattis!! Gjorde ni Ivf förra gången och denna med eller har ni fått på naturlig väg?

2013-07-27 @ 00:18:30
URL: http://barnlangtan.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0