Unge på rymmen o barnvänlig glass!!

Nu har jag glömt bort bloggen en aning :) 
 
Igår var Nina och Noel här. Vi hade poolhäng! As mysigt! 
Egentligen var tanken att jag skulle till jobbet. Men Anders hade beställt stenar till pannan som skulle komma under dagen o jag var då tvungen att va hemma och ta emot dom, så de blev inget besök.
 
Idag har jag och Vilgot hängt i solen. Eller ja gjorde medans han sov. Sen fick Vilgot bada i sin lilla pool innan de var dags för lunch.
Efter lunch åkte vi till Strängnäs för ett besök på ö&b. Jag skulle köpa en presenning 5x8 för att ha över poolen så jag kan ta bort den själv om jag och Vilgot vill bada. Dessutom kommer syrrans äldsta, Anton hit på fredag och ska vara här en hel vecka. O då behövs de ju kunna badas :) hoppas att vädret e med oss bara! 
 
På eftermiddagen stod jag och gjorde mellis. Helt plötsligt var Vilgot borta. När ja kika ut genom altandörren hade han rymt den rackarn! 
Han var påväg till sin pool :)
 
 
han lyckades få bort grinden i nederkant o sen åkte den tillbaka igen så därför ja inte anade att han smet :D
 
 
Nu på kvällen har jag gjord kanske väldens godaste glass till Vilgot. Med frysta hallon, lite grädde och en hipp smoothie. Jag hoppas de blir gott även när den är klar :)
en barnvänlig glass!
 

Kommentarer
Postat av: Michelle von Walden -Mamma till Leon

Såg jättegott ut. har såna där former jag ska göra glass i till Leon. tänkte också köra frukt och bär. Att ha i grädde var ju jättesmart! MÅste testa!

2013-06-25 @ 20:12:29
URL: http://michellew.vimedbarn.se
Postat av: Eleonore

Åh vilken bra glass, ska jag prova till Elsa! Perfekt under varma dagar ju. Hihi så smart han är också som kommit på att man bara kan flytta grined :P
Såg ut som ni fick en riktigt mysig midsommar, härligt att vara bortbjuden på en riktigt traditionell midsommar med god mat och lek :D
Vi hade en jättemysig midsommar i Dalarna som bjöd på både sol och regn!
Kramar!

2013-06-25 @ 20:35:55
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Ellinor

SV: så lite så, ledsen för så sent svar med! :/

2013-06-27 @ 13:37:33
URL: http://ellinorsollander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0