Bild på bissingen och ostkrokar!

Idag lyckades jag äntligen få kort på Vilgots bissing!
Han fick den redan 8 feb, men de är lixom omöjligt att få den på bild. (Jag har visserligen inte försökt så super aktivt)


Idag kom äntligen!!! Mina ostkrokar som jag vann den 26 januari.
De har inte varit lätt att få dom ska ja tillägga. Bara massa strul. Dom hade bland annat glömt att skicka dom. För att de sedan ska fortsätta med att jag aldrig fick dom för att de tillslut ska komma fram till att dom funnits på Ica i Gnesta sen 18/2, men att posten missar skicka en avi.
Suck och så onödigt med energi slösa ja på dom!
Men nu är de här. 18 påsar! Ja ska dock inte tjuvsmaka förrän imorn. ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

Verkar som att Vilgot är redo att hugga i med sina bissingar i dina krockar, bäst att du håller hårt i dem

2013-03-02 @ 20:17:38
URL: http://mia11.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0