19 månader ♥

 
Idag blir min stora lilla kille 19 månader.  Det är helt galet. O de som är ännu mer gaklet är att om inte Melker kommit nu hade jag börjat jobba nu. MOT MIN VILJA! Ja är/va inte alls redo flr de,, O Vilgot är slldeles för liten för att börja förskola. Tycker jag. Men ibland finns de inga val. Men nu ska han iaf va hemma med mej till hösten. Sen får vi se hur de blir ;) 
 
Vilgot tar storebror-rollen på största allvar. Så fort han ska prata om Melker så säger han Brosch. 
Hittar han nåt som e hans så säger han Brosch. Helt underbart. 
 
 
Tänkvilken lycka att just dessa två fantastiska killar är mina 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Väldigt fina killar tillsammans, helt underbara.

Svar: Tack! Dom är hlet fantastiska :)
Sandra

2014-10-22 @ 10:35:15
URL: http://mia11.boggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0