Ännu mer loppisfynd

Igår kväll var vi, jag  och Anders på bakluckeloppis i Gnesta. Och oj oj oj vad vi shoppade ;) De fanns massor av finfina saker! Men en del var rätt dyra...
De här var vad vi fick med oss iaf :D


Jag har ALLTID velat ha ett nintendo 8 bitars. Jag har faktisk aldrigt ägt ett tvspel. Men igår blev lyckan total när vi hittade ett med 11 spel, 2 konsoller och en pistol för 100 kr. 100 kr!! På blocket säljs som för 1000 lappar!
Jag hittade även 2 plåtburkar, ett gäng sparbössor, men den rosa elefanten är till min syster, även vågen är till henne om hon vill ha den... Och en kanna.
Mest glad är ja för tvspelet och plåtburkarna :D

Kommentarer
Postat av: Fia

Fyfan va coolt!

2011-08-03 @ 00:45:30
URL: http://fiasnorge.blogspot.com/
Postat av: Erika(jyringen)

vad jag blir avis på dig som får vara på så mkt loppisar :)

2011-08-03 @ 12:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0