Varning för äckelinlägg!

Imorse när jag vaknade så kändes de precis som att jag fått en kniv i ögat. De skavde och värkte och var super svullet... Jag brydde mej inte mer om de då jag ändå inte kunde göra nåt åt saken...
När jag idag var på jobbet, (som förövrigt kändes helt okej att vara tillbaka på) kollade mej i spegeln så såg jag att de rann var... Skit äckligt!
Bra tänkte jag. Då kanske skiten försvinner.
Icke.
När jag kom hem stod Anders på skyliften, målade huset och frågade om jag åkt på en snyting...
När vi stod där och pratade började de dimma för ögat och de blev alldeles varmt inuti... Jag sprang in och såg att de började vara igen... SKIT ÄCKLIGT! Jag kände mej svimfärdig och rätt som de var kom de massa blod.. Ännu äckligare! Ok om de hade varit ett sår på armen som börjat vara.. Men I ögat... Nej tack!

(Nu behöver ni inte bli hystersika för nagellacket, de är borttaget och fått ny färg!)

Sen har de hållt på och varat lite till och från och nu är de äntligen på bättringsvägen! Jag ringde 1177 för att se om de fanns nån salva man kunde använda, men när han hörde hur stor knölen var, och att den bara "fylldes på". Så tyckte han att jag skulle boka tid till vårdcentralen och få hjälp att tömma den, då den lätt kan bli inkapslad och bli infektioner och dyl.
Men nu behövs de nog inte... Jag tror att den försvinner snart :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag tycker faktiskt den ser mindre ut än tidigare idag. Är den större i morgon ring VC annars härda ut!!!

Kram & natti syns i morgon

2011-08-15 @ 22:26:45
URL: http://Susanne-barajag.blogspot.com
Postat av: Jouline

Oj ja du har ju helt klart fått en vagel i ögat som är inflammerad. Men du ska veta det att bara för att det är/känns bättre och det ser ut som att den är borta så kommer dom gärna tillbaka. Min bror hade en sådan och vi fick tillslut åka upp med honom så dom fick tömma det ordentligt.



Bladen på min krona är i plast och ja visst var min klänning fin, den är köpt på Nelly :)

kram!

2011-08-15 @ 23:29:50
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: ebba

uch, själv har jag haft två sånna i ett år, men de har inte runnit eller så. De är bara ivägen när man ska sminka sig:P

2011-08-16 @ 00:16:45
URL: http://cutething.blogg.se/
Postat av: Josefin

AJ! Det där såg inte något vidare kul ut =/ Hoppas att det blir bra fort!

2011-08-16 @ 10:04:59
URL: http://reloadmee.blogg.se/
Postat av: Erika(jyringen)

blörk så äckligt det lät..hoppas du har det bättre nu :)



sv.du får gärna svara på dom i min blogg..är in å kollar om det kommit nya kommentarer ibland :)

har fått en massa press om att jag måste starta upp bloggandet igen...och visst är jag sugen(lite)men väntar i varje fall ett tag till...så ni kan fortsätta tigga å be :P

2011-08-16 @ 13:06:24
Postat av: Sophy - Mamma till Ozzy.

UUUH, såg inte så najs ut :S

2011-08-22 @ 11:42:48
URL: http://minbebis.com/blogg/sophys/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0