Imorn är de min födelsedag :D

Idag tog vi oss en rejäl sovmorgon! Vi gick inte upp förrän kl 11.15 typ. Underbart!
Jag låg och tittade på en av de bästa filmerna som gjorts. Con Air. Den var inte slut förrän 00.15.
Den här veckan när jag har varit ledig har jag sovit 12 timmar per natt.
De har vari välbehllvligt!

Nu sitter jag och Anders vid köksbordet. Vi lyssnar på youtube och katterna röjer gärnet.
Snart ska vi ta en tur till Gnesta och handla ;)

IMORN ÄR INGEN VANLIG DAG! FÖR DÅ ÄR DE MIN FÖDELSEDAG! LOVELY! Jag älskar att fylla år.



Hur söt får man bli? Här fyller jag 6 år. 1990. Jag fick min älskade skrollan docka ♥

Vill även passa på att önska alla er gott nytt år! Vad har ni för planer?

Kommentarer
Postat av: Angelique {Kinkykitten}

Åh jag hade en skrållan docka med 2st skivor som hade olika fraser som hon sa :P

2011-12-31 @ 13:15:49
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: Amanda

Fin blogg du har, och grattis i förskott säger jag då :)



kram.

2011-12-31 @ 14:37:24
URL: http://paaanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0