Vilken dag! När ja kom till jobbet idag fi...

img_2624 (MMS)

Vilken dag! När ja kom till jobbet idag fick jag en  klump i magen och en obekväm känsla av att jag inte stängt av kaffebryggaren. I vanliga fall brukar ja kolla den 2 gånger och sen brukar ja få en bild av att jag sköljt ut kaffekannan och dragit ur sladden. Men den bilden fick jag inte idag. Då magkänslan var så stark vågade ja inte chansa. Så de var bara för mej att vända hem igen. Och mycket riktigt. Där stod den med den röda knappen lysande och sladden i.. Tur att jag åkte hem!! Jag vill inte ens tänka tanken på vad som skulle kunna hända...


Kommentarer
Postat av: Britt Inger

Bra att lita på sin intuition <3

2011-05-31 @ 13:23:21
Postat av: veronica johansson

Usch! Vilken tur att du vände :)

Man ska lyssna på sin magkänsla har jag lärt mig :)

Vart jobbar du?

Kram

2011-05-31 @ 15:37:32
URL: http://blogg.mama.nu/wavva/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0