Fiskbensfläta, zinkhus och tulpaner


Idag har vi varit i södertälje. Vi var till plantagen för jag skulle köpa tulpaner,
men dom var alldeles vissna.. På vägen hem åkte vi istället förbu Statoil
som hade, hör och häpna!! 50 pack för endast 129 kr!! Sjukt billligt! Och fina var dom!

Nu är dom uppdelade i 2 tulpanvaser..

 

Jag som älskar tulpaner!

Jag har kört på fiskbensfläta idag. De är fint tycker jag. Synd att de tar sån tid att göra :(



Igår var jag på Karlosson och handlade lite småsaker... Bland annat detta zinkhus :D

Rätt dålig bild, men vad gör det?

Jag köpte även denna krona :D


Nu ska vi laga mat...


Kommentarer
Postat av: veronica johansson

:) Riktigt snygga prylar du hittade :) gillar din smak skarpt.

Det där blekgrejset tröttnade jag på efter 3 dagar :( Ska ta tag i det igen om en vecka ca så jag är vit å fin inför min londonresa :)

Du får inte glömma att rösta på mig sen ;)

Kram

2011-10-30 @ 20:52:25
URL: http://blogg.mama.nu/wavva/
Postat av: ssandra !

Hej. Hoppas du mår bra och jätta fin blogg !

Ska vi följa varandra på blogglovin ?

2011-10-31 @ 20:04:58
URL: http://sandddragreen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0