Söndag igen?!

De är söndag och jag känner ingen som helst jobbångest! Hur skönt är inte de? Även fast jag vet att de kommer bli en långdag imorgon på jobbet då vi ska ha föräldrarmöte.
Igår var vi i ösmo och hälsa på mamma o pappa. Jag behövde ladda mina livsbatterier. Kanske därför jag inte har nån ångest?
Efter visiten hos mamma o pappa åkte vi ner till Nynäs för att fylla på batterierna lite till. Vi mötte syster på kvantum och handlade gotta. Sen åkte vi hem till henne och mös. Jag byggde en koja med pojkarna, dock brakade den hela tiden så vi gav upp.
När de var dax för midda åkte vi till thaien och beställde mat! Love it!
Sen var de dax att bege sig hemåt. Sorgligt men sant.
Jag fick en påse med kläder av syrran :) love it.

Jag fick även en påse med Ullaredsaker av mamma o pappa som jag beställt.

Katterna fick en klätterställning av mej. Ynka 249 spänn!


Kommentarer
Postat av: Tanja

Ullared är det bästa som finns=)

2011-11-07 @ 06:47:34
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0