Mot muppsala

Frukosten är precis intagen och vi ska alldeles snart hoppa in i bilen för att bege oss till finaste i Uppsala!
Ja längtar så jag kan dö!
De pirrar i min mage när jag tänker på att ja snart ska träffa dom!
De är som när man är nykär o har pirr i magen när man tänker på den personen. Nu kan ja ju inte påstå att jag är speciellt kär i varken Hanna, Emeli eller Lilla Lindström :)
Tanken var att vi egentligen skulle ha suttit i bilen nu på väg.. Men de hör med tidiga morgnar är lååångt ifrån min kopp av te :)
Men snart! Snart är vi där!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha! Åh de har vart så kul att ha er här! Puss påre!

2012-02-25 @ 16:25:20
URL: http://hannapluttpanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0